Eid Mubarak 2014.


assalamualaikum, readers(: 

andai kata, saya terguris hati awak semua dengan menghina, menyindir, mengata
secara tidak sengaja atau sengaja, maafkanlah ye.
andai kata, saya bergurau secara kasar dan awak rasa itu melampau dan keterlaluan,
maafkanlah saya.
Sepanjang saya blog ni, andai kata anda menunggu saya update blog saya
tapi tak update-update, maafkan juga walaupun saya tau hanya sedikit
saja yang baca blog saya ni. 

Sorry. ;(

"Let's say, I had hurt your heart by insulting, being sarcastic or talked bad about anyone
intentionally or not, please forgive me.
Let's say, I had joked about something and you thought it was too much and rude,
please forgive me.
For the longest time, I've been blogging, let's say if you've been waiting for me to update my blog
but that blog post never came or you've waited long enough, please forgive me too even though
I know that only a few people actually read my blog."

Selamat Hari Raya!
Maaf Zahir & Batin!

Love you to the moon and back!

Yours Always,
Siti Zulaikha Zulkifli

Comments

Popular posts from this blog

Positive To Negative Real Quick.

Hong Kong Day 2-4.

Dear Nenek Bibi.